Voorbereiding - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Iris Bastiaansen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Iris Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Iris Bastiaansen

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Juli 2015 | Nederland, Vinkeveen

In januari had ik eindelijk te horen gekregen dat er een gast gezin voor me was gevonden in Call, Texas. Dit is een heel klein plaatsje vlak bij de grens met louisiana. Ik zal naar school gaan in een andere plaats Kirbyville. Sinds ik dit nieuws heb gehad is het allemaal heel snel gegaan.

En toen begon het wachten op een vertrek datum wat is 16 Augustus geworden en dan vlieg ik na 5 dagen New York de 20ste door naar Houston.

Op 27 juni had ik een orientatie bijeenkomst van STS dit is mijn nederlands organisatie want in in Amerika wordt alles geregeld door ERDT Share. Na afloop van deze bijeenkomst kregen we allemaal een gele tas en een geel t-shirt omdat dan alle uitwisselings studenten makkelijk herkenbaar zijn op het vliegveld voor elkaar.

Inmiddels ben ik al bezig om op mijn bureau allemaal spullen neer te zetten zodat ik het niet vergeet. En dan ga je het pas beetje bij beetje beseffen het is toch echt nog maar 2 weken!!

  • 30 Juli 2015 - 22:45

    Britt :

    Wat leukkk om je eigen blog te hebben!! Heel veel plezier en succes meis!
    Ik blijf je blog volgen! App je me je adres nog even? Dikke kusss

  • 30 Juli 2015 - 23:36

    Jelle:

    Wat leuk! Als je nog tips nodig hebt voor New York laat het me weten! Groetjes uit amerika

  • 05 Augustus 2015 - 09:06

    Elly:

    ik stuur je net een FB-berichtje wanneer je exact vertrekt en hier lees ik het nu

  • 14 Augustus 2015 - 15:19

    Oma T:

    Vandaag, gezellig buiten gezeten, we zeggen straks doeiiiiiii en een heel mooi jaar in Amerika. Dikke Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vinkeveen

Iris

Blog over mijn uitwisseling in Call

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 5784

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 07 Juni 2016

Uitwisselings jaar

Landen bezocht: