Laatste dag thuis - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Iris Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste dag thuis - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van Iris Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste dag thuis

Door: Iris Bastiaansen

Blijf op de hoogte en volg Iris

15 Augustus 2015 | Nederland, Vinkeveen

In de afgelopen week heb ik al afscheid genomen van familie en vriendinnen. En dinsdag ochtend toch nog even een uurtje wezen zwemmen want ja dat kan ik 10 maanden niet doen!!
Gelukkig kan ik daar ook meteen beginnen met sporten. In de week voor school gaat beginnen mag ik gaan volleyballen.

Gisteren heb ik me koffers in gepakt wat toch nog een grote opgave was want ja wat laat je thuis als je koffer te zwaar is? Dit is niet al te veel. En dan denk je kleding is niet zo heel zwaar nee dat is het inderdaad niet, maar alles bij elkaar met schoenen en al is het toch snel te zwaar. Ik zit heel netjes op 22,5 kilo in mijn grote koffer en dan toch nog 10 kilo in mijn handbagage koffer.

En vandaag nog gezellig gaan kijken bij een hockeywedstrijd van Eva, voordat ik morgen ochtend tussen 6 en kwart over 6 in de ochtend op Schiphol sta. Dan is het voor de laatste keer afscheid nemen en kan het grote avontuur eindelijk gaan beginnen. Eerst vlieg ik naar Londen en dan door naar New York City!!!

  • 15 Augustus 2015 - 08:46

    Elly:

    Lieve Iris,

    Morgen om deze tijd sta je op Schiphol en ga je je droom achterna een jaar naar America ...geweldig! Inderdaad een jaar niet je favoriete sport beoefenen het " zwemmen", maar daar komen natuurljk andere hele leuke dingen voor in de plaats.
    Lieve Iris vandaag je laatste dag/nacht voor een jaar, geniet lekker van alles om je heen en ik wens je alvast morgen een goede reis en een super welkom op de plaats van bestemming. Tot later lieve Iris en een hele dikke knuffel van mij.

    Elly.

  • 15 Augustus 2015 - 09:44

    Oma T:

    Lieve Iris, inderdaad nog een dagje, ga maar lekker kijken naar de hockeywedstrijd van Eva. Morgen een mooie reisdag, goede vlucht, liefs van Opa en Oma T

  • 15 Augustus 2015 - 11:20

    Anne-Marie:

    Oh Iris, zo weinig baggage maar voor 10 maanden? Zoveel vind ik al te weinig voor 3 weken naar Portugal, laat staan 10 maanden naar de VS! :-) Goed dat het je gelukt is.

    Fijne dag nog vandaag en ik hoop dat je vannacht nog een oog dicht doet in je eigen bed. Goede reis morgen en wij wachten in spanning je verdere reisverslag af.

    Een dikke zoen van je tante, ook namens Ries natuurlijk!

    XX

  • 15 Augustus 2015 - 20:34

    Natasja:

    Lieve Iris, wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen tijdens je grote avontuur :-))
    Hele goede reis morgen! Liefs, Philip, Natasja, Fleur en Sterre

  • 15 Augustus 2015 - 22:55

    Joke :

    Hallo Iris, je berichtje heb ik zojuist gelezen, wat leuk dat je een blog hebt, ik heb me aangemeld op je mailinglijst. Blijf ik leuk van je op de hoogte, kan ik er gezellig met oma T over kletsen. Nogmaals goede reis en geniet van alles. Leuke foto's met je gele t-shirt en rugtas.
    Gr. Joke

  • 16 Augustus 2015 - 01:04

    Jacqueline Ruijgrok:

    Lieve iris
    Maak er een geweldige tijd van!! Je voorbereiding is vast en zeker top dus jouw wens om naar de USA te gaan komt nu uit!!
    Ik ga je zeker volgen!!! Liefs jacq

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vinkeveen

Iris

Blog over mijn uitwisseling in Call

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 5791

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 07 Juni 2016

Uitwisselings jaar

Landen bezocht: