A night to remember; Prom!! - Reisverslag uit Kirbyville, Verenigde Staten van Iris Bastiaansen - WaarBenJij.nu A night to remember; Prom!! - Reisverslag uit Kirbyville, Verenigde Staten van Iris Bastiaansen - WaarBenJij.nu

A night to remember; Prom!!

Door: Iris Bastiaansen

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 April 2016 | Verenigde Staten, Kirbyville

Prom!!!

Het is al bijna 2 maanden sinds mijn laatste blog. Als je het druk hebt denk je niet zo snel aan een blog schrijven. Maar goed na het afgelopen weekend heb ik een hele goede reden om er weer een te schrijven.
In de ochtend werd ik wakker en mijn eerste gedachte was vandaag is het zo ver de meest Amerikaanse experience/avond is hier: my SENIOR PROM!!! Met als thema Enchanted forest.

Om 10 uur zat ik al bij mij hair appointment. Het duurde een uurtje om al mijn haar opgestoken te hebben. Nadat dat klaar was zijn Farah en ik naar Sonic gereden waar we een burger met frietjes haalde. Ik zei nog tegen haar normaal gesproken gaan meiden een salade eten op een dag als deze en wij zitten lekker fast food naar binnen te eten.
Hierna moest ik de tijd gaan doden en wachten tot dat ik mijn make-up zou laten doen. Zij zou pas om 1 uur komen. Toen het eindelijk zo ver was dat mijn make-up gedaan was had ik mijn tas gepakt want ik ging die nacht bij Celina blijven slapen. Nadat ik alles had gepakt was het eindelijk het moment om mijn jurk aan te trekken, oorbellen in doen, armbanden om.
Ik voelde mij net een princess in zo’n lange jurk. Maar dat mag ook wel op die avond. Voordat ik naar Celina ging took Farah nog een aantal hele mooie foto’s en dat maakt het allemaal zo veel meer special.
Eenmaal bij Celina kwamen alle meiden aan en dan zie je iedereen helemaal dressed up en dan realiseer je pas hoeveel die dag/avond eigenlijk betekend. Toen iedereen er was hadden we aan aantal foto’s bij the pool in the yard gemaakt. Hierna reden we naar Silsbee dit is ongeveer 20/30 minutes away, we gingen naar een park waar we nog meer photo’s namen. En ik deed dit allemaal in mijn 4.5 inch heels (ja mijn voeten deden heel veel zeer). Je kan zelfs op een foto zien dat ik ze niet meer aan heb wat we stonden van groot naar klein tot je bij mij kwam en dan gaat de lijn naar beneden en weer omhoog. Er is zelf een foto dat ik mijn balance verlies omdat mijn hakken weg zakte in the grass, dus ik sta heel charmant met mijn armen te zweien (ergens is dit woord verkeerd gespeeld XD). Nadat we een heleboel pictures hadden genomen gingen we naar een super lekker Italiaan restaurant want ja the European girls wanted to have some European food..lol. The waitress vroeg onze order. Ik had een heerlijke pizza besteld hierna vroeg ze supersalad? Nee ik hoef geen super salad. Toen we bij Dominique aan kwamen met bestellen verstond zij ook supersalad dus na iets van 7 keer dat woord over de tafel gehoord te hebben kwamen we er allebei achter dat ze soup OR salad vroeg!!! Was ik even blij dat ik niet als enige het verkeerde had gehoord! Dus had ik uiteindelijk maar een tomaten soup besteld. Zoals Wessel een keer zei: “oh god wat is dit lekker”. Daar had ik al zo lang trek in. Na het eten liepen we allemaal maar buiten en zien we Lori (Celina’s hostmom) naast een groene LIMOUSINE staan!!!!!!!!!!! Ja we zijn al zingend en lachend in the limousine naar prom gebracht.
Toen we eenmaal bij de kerk aan kwamen waar prom werd gehouden (het was een apart gedeelte waar banquets worden georganiseerd) we waren hier rond een uur of kwart voor negen. En langzaam zie je iedereen binnen komen lopen. Seeing everyone all dressed up is zo leuk want normaal gesproken zie je iedereen in witte t-shirts, spijkerbroeken/basketball shorts voor jongens en meiden wel alles behalve dressed up! Nu hadden alle meiden hun haar gedaan en jurken aan en de jongens droegen nette spijkerbroeken, sommige hadden zelfs hun cowboy head on. Maar net als in Nederland waren er ook jongens who wore a suit which all looked really handsome!
Ik kan je een ding vertellen ik heb nog nooit zoveel country song in een avond gehoord! Ja ik heb zelfs mee gedaan in the line dances. Deze kunnen nog best wel moeilijk zijn even though you keep doing the same thing over and over again! Zelfs de slow dance music was country. But luckily I got my slow dance to the song of Marvin Gaye. Er waren gelukkig ook een aantal niet country songs. We hebben uiteindelijk tot 11:30 staan dansen.

Toen was het zo ver de after party! Nou dat was gewoon lekker in the hot tub zitten en lekker kletsen. Uiteindelijk zijn we pas om 3:30 maybe 4 am gaan slapen. Ik lag tussen Cara en Celina in en heb amper geslapen die nacht!! Al met al was het een super leuke avond!!!! A night I will never forget!

  • 30 April 2016 - 08:52

    Elly:

    Lieve Iris,

    Wat een geweldig verhaal heb je geschreven en dan die super mooie foto's die je gepost had op Facebook al spraken die boekdelen. Ik zal graag jou de Line-dance willem zien dansen...lijkt me geweldig....

  • 30 April 2016 - 10:27

    Opa En Oma :

    Lieve Iris, nogmaals bedankt, voor je verhaal, maar ook de foto`s geweldig. Ik blijf ze bekijken. Wat zijn we trots op je.
    Dikke Kus van Opa en Oma T

  • 30 April 2016 - 19:00

    Astrid:

    Lieve Ier,
    WAt een heerlijke verhaal heb je geschreven in 3 /4 nederlands en 1/4 Engels. Geweldig!! En zulke mooie foto's . Ik blijf ze kijken!!
    Alle meiden zien er geweldig uit en iedereen heeft zo zijn best gedaan. Zelfs de boys met hun gestreken spijkerbroeken. Weer een prachtige ervaring voor jou tijdens je exchange year.
    Maar oh, oh wat gaat het nu allemaal snel. Over een maandje komen wij voor je graduation!
    Weer zo'n speciaal moment. Hopelijk zijn dan alle tornados weg, want die heb je nu wel genoeg gehad. Dikke kus van mam en die dikke knuffel ga ik je heel snel geven!!!

  • 03 Mei 2016 - 09:49

    Joke:

    Hallo Iris.
    Wat hartstikke leuk dat je dit mee hebt kunnen maken, en wat zie jij en alle andere dames er prachtig uit.
    Dank voor het verhaal en de foto's, dat we hiervan mee mochten genieten.(ik heb het meerdere keren gelezen en bekeken.
    Lieve groet Piet en Joke

Tags: prom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kirbyville

Iris

Blog over mijn uitwisseling in Call

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 1087
Totaal aantal bezoekers 5790

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 07 Juni 2016

Uitwisselings jaar

Landen bezocht: